Novel
  • Batiah Hadi
    RM 28.00
    Mereka tertukar laptop adakah mereka akan tertukar hati juga? Hanna Zaki gadis 26 tahun tidak menyangka lelaki yang buat dia menyampah semasa di dalam kapal...
  • RM 30.00
    Jodoh kami, kejutan terindah daripada Ilahi. Razin Aniq, seorang lelaki biasa yang tinggi dengan ego dan terlalu mementingkan maruah sehingga sanggup menafikan walau sedikit pun perasaan...
  • AMYLIE HAIZANIE
    RM 30.00
    Pertemuan antara Zyra Liyana dan Zariff Irfan tidak disengajakan. Apa yang menghairankan Zyra, mengapa lelaki itu begitu membenci dirinya? Malah, jejaka tampan itu sering digelar POYO. Berbagai cara...
  • HANIS AZLA
    RM 30.00
    Kau beri cinta sejati, saat aku menolak teman pengganti... Andai ada jodoh bersama Khalif Azhan, Naura Izdihar mahu bersama lelaki itu hingga ke syurga. Tidak disangka, janji yang terlahir...
  • SAYHAZS ZAILIE
    RM 37.00
    IRISH QIARA,zaman remajanya tercalar dek kepedihan masa silam. Reza, lelaki yang diharap akan menjaga seumur hidup, pergi meninggalkannya menikahi perempuan lain. Pergi bersama janji-janji serta beban yang tersisa...
  • SYAZA ARISHA
    RM 26.00
    Tujuan Syazana ke bandar hendak mencari keluarganya, dan pekerjaan maid menjadi pilihan untuk menyempurnakan misi penting itu. Namun, bukan semua yang terjadi seperti yang diharapkan,...
  • Viviana Rose
    RM 30.00
    Kejadian hitam yang menimpa diri Syafiqah telah mengucar-kacirkan hidupnya. Majlis pertunangan bersama Zikri telah dibatalkan setelah dirinya disahkan hamil. Faizal yang menyintai Syafiqah dalam diam cuba menjadi penyelamat....
  • Nurul Syahida
    RM 27.00
    Saya nak jadi macam kucing. Tahu makna setia, tapi cukup berdikari untuk buat keputusan sendiri. Kucing ada banyak baka. Ada baka American Shorthair yang manja dan sukakan orang,...
  • Aisya Sofea
    RM 30.00
    Cinta, perasaan itu tidak pernah diundang dan tidak pernah dijemput. Jika ia memberi kebahagiaan, pasti segalanya indah. Namun apa yang akan berlaku jika derita yang...
  • Ilyana Hani
    RM 27.00
    Pertama kali bertemu Naufal Hadif, hati Arissa panas. Insiden pelanggaran dan berebut roti kopi membuatkan Naufal mula terpaut pada Arrisa. Pertemuan mereka berlanjutan sekali lagi dibakeri milik...
  • Nia Reiya
    RM 26.00
    Aku tak pernah rasa bahagia dalam hidupku. Aku berharap ibu dapat menerimaku sebagai anaknya. Aku juga berharap dapat meraih cinta suamiku. Tetapi... sanggup abang? Kenapa...
  • Murni Aqila
    RM 32.00
    Shila bertunang dengan Ezzat. Mereka suka sama suka. Si Shila ni perangainya pelik sikit. Cepat menggelabah. Kalut tak tentu pasal. Kuat melatah. Lurus bendul. Tapi baik...
  • Ramlee Awang Murshid
    RM 26.00
    Mereka... tiga orang lelaki dan tiga orang perempuan. Mereka sangat berbeza, namun penuh dengan cinta. Tiga cinta dengan tiga kata. Kelam dan suram menjadi suasana...
  • Iffa Zalia
    RM 26.00
    Dhanial Syakim dibesarkan dengan penuh kasih sayang. Muka tampan dan segak namun disebabkan lelaki itu ‘anak emak’ Qistina jadi tidak berselera. “Oh, tidak! Rambut pun masih...
  • Nurina Feeza
    RM 27.00
    Maira Qaisarah - Cukup terkenal dengan gelaran Miss Selamba! Siapa sangka dialah manusia pertama yang berani lawan cakap bos! Berani disumbatnya bubur ayam Mc Donalds...
  • Nia Reiya
    RM 26.00
    Aku tak pernah rasa bahagia dalam hidupku. Aku berharap ibu dapat menerimaku sebagai anaknya. Aku juga berharap dapat meraih cinta suamiku. Tetapi... sanggup abang?...
  • Ummu Wafa
    RM 30.00
    Obes, tapi manis. Itulah Siti Ajira. Ada yang memanggil beliau Siti dan ada juga yang memanggilnya Ajira. Berjaya di desa dan juga cemerlang di kota....
  • Resmanshah
    RM 26.00
    Di sebalik semua golongan manusia di Bumi, wujud satu golongan yang dipanggil sebagai ‘Penyeru’. Mereka ini mempunyai kebolehan untuk menyeru makhluk yang mempunyai kekuatan yang...
  • Kreisya Reisya
    RM 21.00
    Combi Binti Jofree. Itulah nama yang diberi oleh nendanya. Sewaktu kecil setiap kali Combi diejek dan diusik rakan-rakan, ada Abang Hairell dan rakannya yang mempertahankan...
  • Syasya Bellyna
    RM 26.00
    Bermula dengan pencarian teman sehati sejiwa, sepuluh jejaka melepasi temuduga dan terpilih menjadi calon dalam ‘pencarian soulmate’. Berlatarbelakangkan istana Castlebury di Scotland, Emily mencari keserasian...
  • Julia Basri
    RM 26.00
    Tall, Dark, Handsome. Gadis mana yang tak cair tatkala melihat kelibat Inspektor Idaman Malaya a.k.a Tuan Inspektor Arish Aqlan bin Afzan? Namun, sikap cerewet tak...
  • Fitri Hussin
    RM 26.00
    Gempar! Tiga pembunuhan berprofil tinggi berlaku. Di daerah dan waktu berbeza. Mangsa dibunuh dengan amat kejam. Menggunakan alat dan seksaan-seksaan yang amat mengerikan. Dua kes awal...
  • Qaseh Husna
    RM 25.00
    Pertemuan demi pertemuan mendekatkan jarak mereka bersama. Setiap kali Zafril Reza ada, Hannah Natasha akan menjadi manusia paling bengis di dunia. Pantang berjumpa, ada saja...
  • Fatin Nabila
    RM 23.00
    “Aku benci kau, benci keluarga kau! Sampai mati, aku takkan lupa apa yang kau orang buat pada aku.” Lumat kebencian Jannah Amilia terhadap Arash Luqman. Sedari...
  • Arifful Baqi
    RM 26.00
    Perasaan ingin tahu yang berada di kemuncak telah membawa Hairil ke suatu daerah ganjil sehingga sahabatnya, Zahid turut terjebak dalam kancah yang cuba diselesaikan olehnya...
  • Batiah Hadi
    RM 26.00
    HASEF – “Hati dan perasaan konon! Jangan nak berlakon pulak! Awak memang pandai dalam bab mainkan hati orang ni! Awak dah buat saya simpati pada...
  • Zan Zarida
    RM 23.00
    Dipanggil temu duga semata-mata untuk mendengar perkataan ‘Anda tidak berjaya’? Sesiapa pun pasti akan marah. Kalau boleh, kerusi meja mahu diterbalikkan! “Huh, jangan sombong! Encik jugak...
  • Lynn Dayana, Syaida Ilmuna, Laila Kamilia, Iza Aripin
    RM 27.00
    Novel antologi bertemakan aksi ini telah ditulis oleh 4 orang penulis hebat terdiri daripada Lynn Dayana - Sakura Samseng Jalanan Syaida Ilmuna - Tren Laila Kamilia - Cinta...
  • Nureen Mirza
    RM 23.00
    AKU Ainin Sofiya. Aku bahagia meniti kehidupanku bersama suami tercinta, Ahmad Ziyad. Kehidupanku diserikan dengan kehadiran puteri dan putera yang amat aku sayangi. Kebahagiaan yang...
  • Asmah Hashim
    RM 22.00
    Ingatkan bila kahwin dengan Ikmal, semua masalah akan selesai. Tak adalah orang asyik bertanya bila mahu makan nasi minyak. Rupa-rupanya dugaan yang diterima lebih dahsyat....
KALENDAR ALAF 21
KATEGORI BUKU
Buku terlaris

Novel
KRAF
UMUM
RESEPI
KATALOG MILIKI SEGERA ! Dapatkan buku baru dan tawaran istimewa bulan ini.
Sebarang pertanyaan/jemputan, sila emelkan ke alaf21@karangkraf.com